نشست منطقه ای سازمانهای مردم نهاد غرب کشور در کرمانشاه برگزار می شود

امیر شاه آبادی روز دوشنبه در کمیته اطلاع رسانی این نشست که با حضور شریفه حق شناس مدیرکل امور بانوان و خانواده، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد افزود: در این نشست سه روزه (17 تا 19شهریور ماه جاری) 210 تشکل مردم نهاد از استانهای کرمانشاه، همدان، ایلام، کردستان و لرستان حضور دارند.
وی اظهار کرد: در این نشست همچنین مدیران کل امور اجتماعی و امور زنان و خانواده استانهای فوق شرکت خواهند کرد.
وی هدف از برگزاری این نشست را توانمندی سازی سازمانهای مردم نهاد عنوان کرد و گفت: در طول برگزاری این نشست کارگاههای آموزشی نیز برای شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.
وی گفت: مراسم افتتاحیه و کارگاههای آموزشی این نشست منطقه ای در مرکز آموزش و پژوهش استانداری و مراسم اختتامیه آن هم در تالار شهدای دولت استانداری برگزار می شود.
شاه آبادی همچنین بازدید شرکت کنندگان از آثار تاریخی استان بخصوص مجموعه جهانی بیستون را از دیگر برنامه های جنبی این نشست عنوان کرد.

ایرنا

نظرات  

 
#2 افشین عبدالهی نژاد 1394-06-10 12:17
این مثلا هم صادقه که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.متاسفانه ما هنوز در توانمندسازی سازمانهای استانی مشکل داریم و حتی با وجود درخواستای زیاد یه کلاس توانمندسازی در استان نداشتیم ولی برای استانهای دیگه هزینه ها م ی کنیم .خدا آخرشو بخیر کنه
 
 
#1 ابراهيم فتاحي 1394-06-10 09:43
مثلي هست كه مي گويد كسي در خانه خودش بلد نبود سوپ درست كند اما در خانه همسايه خورشت سبزي درست مي كرد.اين درست شبيه اقدام اخير استانداري است . استانداري بهتر بود اين هزينه را صرف توانمند سازي تشكل هاي استان مي نمود و بعد آن ها را به عنوان الگوبه استان هاي همجوار معرفي مي نمود .
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی