فعالیت رسمی انجمن صنفی سازندگان مسکن و ساختمان استان کرمانشاه آغاز شد

حیات غرب - انجمن صنفی سازندگان مسکن و ساختمان استان کرمانشاه به منظور رفع مشکلات حرفه ای شرکت های حقیقی و حقوقی سازنده مسکن و ساختمان، اعضای سازمان نظام مهندسی استان، همچنین اتحاد هر چه بیشتر این شرکت ها و به روز رسانی خدمات در تاریخ سی ام تیر ماه سال جاری تشکیل شد.

گفتنی است این انجمن به موجب ماده 131 قانون کار جمهوری اسلامی ایران و تصویب نامه 176477/ ت37292 ک، مورخه 8/8/1389 هیئت محترم وزیران، انجمن صنفی کارفرمایی سازندگان مسکن و ساختمان استان کرمانشاه، در تاریخ 30/4/1394 به شماره 213- 2/ 3-20 در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

لازم به ذکر است اولین جلسه مجمع عمومی انجمن صنفی سازندگان مسکن و ساختمان در تاریخ 21/4/1394 با حضور اعضای حقیقی و حقوقی سازنده در محل موقت انجمن تشکیل و درحضور نمایندگان محترم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد و با قرائت اساسنامه انجمن و برگزاری جلسه انتخابات، اعضای حقیقی و حقوقی انجمن تعیین شد.

در این جلسه احسان روحانی، حشمت احمدی، سالار میرزابیگی، شهرام امیری، رسول آدینه وند به عنوان اعضای هیئت مدیره و امیر حاجی زاده، رامین رضایی، مسعود سبزی به عنوان بازرسان انجمن و مسعود زنگنه، محمد جواد تیرانداز به عنوان اعضای علی البدل و سارا مرادی به عنوان بازرس علی البدل انجمن انتخاب شدند.

همچنین به موجب اولین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی سازندگان مسکن و ساختمان که در تاریخ 26/4/1394 برگزار شد شهرام امیری به عنوان رئیس انجمن، سالار میرزابیگی به عنوان دبیر انجمن منصوب شدند.

گفتنی است به اعتقاد اعضای این انجمن ، تشکیل انجمن صنفی کارفرمایی سازندگان مسکن و ساختمان استان کرمانشاه گام موثری در جهت افزایش کیفیت ساخت و ساز است و مشکلات موجود در صنعت ساختمان استان رفع و عملکرد و منزلت اجتماعی مهندسان ارتقا می یابد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی