شاه آبادی : در هر شرایطی خانه تشکلها استان کرمانشاه باید فعال باشد/ با تمام توان اعتقاد به تقویت خانه تشکلها داریم

حیات غرب - خانه تشکلها در زمان احمدی نژاد به دلیل اینکه اعتقادی به فعالیت تشکیلاتی وجود نداشت در سراسر کشور تعطیل و کرمانشاه آخرین استانی بود که مشمول این اتفاق تلخ شد .

در آن دوران بیشتر خانه ها در تمام زمینه ها به حالت کما رفتند – خانه موسیقی – خانه سینما – خانه تاتر 000000 در دولت تدبیر و امید خانه تشکلها با تاکید وزارت کشور دوباره احیا شد . یک سال از تاسیس نگذشته  است که نامه ای ازطرف برخی استان ها از جمله کرمانشاه  به وزارت ارسال می شود و غیر مستقیم خواهان تعطیلی مجدد خانه می شوند . جالب اینکه برخی از  این مدیران در زمان احمدی نژاد و در راستای آن تعطیلی خانه تشکلها بی تاثیر نبوده اند .

 وزارت نامه ای به استانهایی که استعلام کرده اند ارسال می کند .و اختیار را به استان ها واگذار می کند .  این نامه مستمسک قرار می گیرد و قبادی بدون توجه به سوابق قانونی خانه تشکل ها و انتخابات سال گذشته و ثبت خانه در اداره ثبت شرکتها در سال 83 نامه ای به ادارت مبنی بر غیر قانونی بودن خانه ارسال می کند . ایشان  چون یک تنه به قاضی رفته راضی بر می گردد . مدت یکماه است به اشکال مختلف در روند فعالیت قانونی خانه اخلال بوجود آمده است .

درمجمع عمومی و  انتخابات قانونی که در محل فرمانداری کرمانشاه در 23 مهر ماه برگزار شد ایشان همان روز،  نامه ای را توسط کارشناس حوزه اجتماعی بین اعضا که حضور چشمگیری داشتند توزیع می کند که جلسه انتخابات و مجمع غیر قانونی است . این موضوع مورد نارضایتی شدید سمن ها قرار می گیرد وهمگی بدون توجه به نامه ایشان و چون سمن ها ، تشکیلاتی غیر دولتی هستند انتخابات سالم و چشمگیر خود را برگزار می کنند . علی رغم تاکید مدیر کل دفتر امور اجتماعی  هیچکدام از تشکل ها جلسه را ترک نمی کنند . قبل از این مجمع در اقدامی خلاف عرف و- اخلاق - قانون از تعدادی از اعضای هیئت مدیره در خواست می شود از شورای مرکزی استعفا دهند تا این شورا از رسمیت بیفتد . هیچکدام از اعضای باقی مانده این کار را انجام نمی دهند . این بی تدبیری ها در دولت تدبیر و امید وضعیت را به موقعیت حساسی می رساند.

بعد از این مشکلات اعضای هیئت مدیره تصمیم می گیرند قبل از هر اقدامی  با مقامات ما فوق ایشان جلسه ای داشته باشند.  

روز سه شنبه  12 آبان ماه آقای دکتر شاه آبادی با اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه تشکلهای استان کرمانشاه جلسه داشت . این نشست صمیمی و پر بار ، با دستاورد های مفید  در راستای تقویت خانه تشکلها و سمن های استان کرمانشاه بود .

در این جلسه آقای شاه آبادی راهکارهای خوب و کار شناسی شده و مدبرانه ای را برای رفع مشکلات خانه و تقویت سمن ها ارائه دادند. که مورد پذیرش و حمایت اعضای هیئت مدیره قرار گرفت .

شاه آبادی گفت :این جلسه به این منظور باشد که  بتوانیم بهترین راهکارها را برای تقویت خانه تشکل‌های استان ارائه بدهیم و با دید تقویت پیش برود.

در ادامه دکتر شاه آبادی به نامه وزارت کشور اشاره کرد که نامه ای به وزارت کشور ارسال شود و قید شود خانه تشکلهای استان کرمانشاه در سال 83 و قبل از اعلام نظر وزارت کشور در سال 84 به ثبت رسیده است .

آقای شاه ابادی گفت: با تمام توان اعتقاد به تقویت خانه تشکلها و سمن های استان کرمانشاه داریم و برای تحقق این اهداف هر گونه همکاری نیاز باشد دریغ نمی کنیم  .  با برگشت به گذشته هیچ اتفاق مفیدی صورت نمی پذیرد . چون ما تمایل داریم که خانه فعالیت کند اگر هم فرض بر این باشد که به نامه وزارت استناد شود ما به بند 3 این نامه استناد خواهیم کرد که تا کید دارد خانه می تواند فعالیت داشته باشد . پس در هر شرایطی خانه باید فعال باشه اما به شرط تقویت سمن های استان نه نگرش جناح بازی و گروه بندی حتی اگر سمنهای مخالف خانه هم نیاز داشتند شما باید این سمن ها را  تقویت کنید.

شاه ابتدی در آ خر گفتند تنها انتظار من از شورای مرکزی خانه این است که تمام تلاش خود را  برای تقویت کمی و کیفی سمن های استان بکار ببندد و با وجود افراد توانمندی که در شورای مرکزی قرار دارند حتم دارم این شورا موفق خواهد شد .

 امید که فعالیت قانونی این خانه در راستای تقویت ارتباط مفید بین مقامات دولتی و مردم باشد و این تشکل بتواند به سهم خود باعث اعتماد بیشتر مردم به فعالیتهای کار گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در استان کرمانشاه  باشد . 

نظرات  

 
#2 بهنام 1394-08-14 11:45
تو استانداري چه خبره قبادي يه حرف ميزته شاه ابادي حرف ديگه اي ميزنه معلوم نيست چي به چيه فكر كنم همه چي ريخته به هم
 
 
#1 مطلع 1394-08-13 23:46
جناب شاه آبادی تشکر
به امید صدور حکم معاونت سیاسی و امنیتی استانداری برای شما. واقعا روشن فکر هستی استان به مدیرانی مانند شما نیاز دارد.
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی