تغییر مدیران حوزه اجتماعی استانداری و تحول تشکلهای مردم نهاد کرمانشاه

  

حیات غرب - دکتر رازانی با شعار تحول به کرمانشاه آمد . آقای شاه حسینی سرپرست محترم سیاسی و اجتماعی استانداری نیز این تحول را با جملاتی دیگر تکرار کرد . تحول زمانی تحقق می یابد که تحول اجتماعی و فرهنگی روی دهد . 

مدت مدیدی است که جناب آقای قبادی مدیر کل حوزه اجتماعی و معاون محترم ایشان آقای امیری سکاندار فرهنگ و اجتماع در استانداری شده اند . فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی نیاز به هم افزایی درن بخشی و برون بخشی دارد استانداری بعنوان متولی اصلی فرهنگ و فعالیت های اجتماعی باید بتواند هما هنگی را بین بخش های مختلف فرهنگ ساز اجتماع بوجود آورد . این مهم در صورتی تحقق می یابد که سکانداران دید و شناخت دقیقی از اوضاع فرهنگی و اجتماعی داشته باشند و با نقشه راه و با جدول زمانبندی شده این راه را طی کنند . 

کرمانشاه پیش از تحول اقتصادی نیاز مبرم به تحول اجتماعی دارد تا مشارکت های مردمی افزایش یابد . متاسفانه در چند سال گذشته نه تنها هیچگونه تحرک چشمگیری در حوزه اجتماعی از سوی این مدیر کل و معاون ایشان دیده نشده بلکه در برخی موارد مانع تحول و همگرایی و مشارکت عمومی شده اند . کارنامه این افراد نشان داده است ادامه فعالیت آنها نمی تواند تحول در تشکلهای مردم نهاد بوجود آورد . با توجه به اینکه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی نیاز به زمان دارد . جناب شاه حسینی فرصت زیادی در اختیار ندارند و نباید این حوزه دچار روز مرگی شود . 

اگر خواهان تحول و پویایی فعالیت تشکلهای مردم نهاد و مشارکت بیشتر مردم در امور جاری استان هستیم ، باید هر چه زود تر این حوزه متحول شود . هر گونه قصور که منجر به فرصت سوزی شود ، متاسفانه در کارنامه درخشان آقای شاه حسینی ثبت خواهد شد . امید که به این خواسته به حق تشکلهای مردم نهاد استان لبیک گفته شود و هرچه زود تر شاهد پویایی در حوزه اجتماعی استانداری باشیم . 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی