تغییر مدیران حوزه اجتماعی استانداری و تحول تشکلهای مردم نهاد کرمانشاه

  

حیات غرب - دکتر رازانی با شعار تحول به کرمانشاه آمد . آقای شاه حسینی سرپرست محترم سیاسی و اجتماعی استانداری نیز این تحول را با جملاتی دیگر تکرار کرد . تحول زمانی تحقق می یابد که تحول اجتماعی و فرهنگی روی دهد . 

مدت مدیدی است که جناب آقای قبادی مدیر کل حوزه اجتماعی و معاون محترم ایشان آقای امیری سکاندار فرهنگ و اجتماع در استانداری شده اند . فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی نیاز به هم افزایی درن بخشی و برون بخشی دارد استانداری بعنوان متولی اصلی فرهنگ و فعالیت های اجتماعی باید بتواند هما هنگی را بین بخش های مختلف فرهنگ ساز اجتماع بوجود آورد . این مهم در صورتی تحقق می یابد که سکانداران دید و شناخت دقیقی از اوضاع فرهنگی و اجتماعی داشته باشند و با نقشه راه و با جدول زمانبندی شده این راه را طی کنند . 

کرمانشاه پیش از تحول اقتصادی نیاز مبرم به تحول اجتماعی دارد تا مشارکت های مردمی افزایش یابد . متاسفانه در چند سال گذشته نه تنها هیچگونه تحرک چشمگیری در حوزه اجتماعی از سوی این مدیر کل و معاون ایشان دیده نشده بلکه در برخی موارد مانع تحول و همگرایی و مشارکت عمومی شده اند . کارنامه این افراد نشان داده است ادامه فعالیت آنها نمی تواند تحول در تشکلهای مردم نهاد بوجود آورد . با توجه به اینکه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی نیاز به زمان دارد . جناب شاه حسینی فرصت زیادی در اختیار ندارند و نباید این حوزه دچار روز مرگی شود . 

اگر خواهان تحول و پویایی فعالیت تشکلهای مردم نهاد و مشارکت بیشتر مردم در امور جاری استان هستیم ، باید هر چه زود تر این حوزه متحول شود . هر گونه قصور که منجر به فرصت سوزی شود ، متاسفانه در کارنامه درخشان آقای شاه حسینی ثبت خواهد شد . امید که به این خواسته به حق تشکلهای مردم نهاد استان لبیک گفته شود و هرچه زود تر شاهد پویایی در حوزه اجتماعی استانداری باشیم . 

 

نظرات  

 
#3 م ف 1394-10-07 08:39
احدي قدرت جابجايي خاندان قبادي كوهدشتي الاصل را دراين استان ندارد،شما بشماريد چند استاندار و نماينده آمده اند و رفته اند اما اينها ازجايشان تكان نخورده اند؟
 
 
#2 غیر دولتی 1394-10-05 16:27
دوست محترم!! جالبه به خدا !!خیلی راحت از قانونی صحبت میکنی که قطع به یقین نه ازآن اطلاع داری ونه رعایت میکنی چون اگر بر خلاف صحبت بنده بود ودليل قاطع ومنطقی داشتید میفرمودید! مدیریت محترم سایت از فرمایش شما استقبال کردند قرار نیست هر آنچه که به ذهنمان می آید به زبان جاری کنیم
 
 
#1 دوست 1394-10-03 09:08
سلام وقت بخير . تا كي شما به دنبال سهم خواهي هستين . كاري غير قانوني انجام ميدهي خواسته هم داري . جالبه بخدا خيلي ها از خواسته شما باخبرهستن
--------------------------------------------------------
حیات غرب --سلام دوست محترم از حساسیت شما سپاسگزارم - همان سهم خواهی و در خواست بنده را عنوان بفرمایید در کمال امانت داری در همین بخش درج خواهد شد
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی