دیوار مهربانی گامی موثر برای همگرایی اجتماعی در کرمانشاه

 

حیات غرب - مردم شریف استان کرمانشاه از دیر باز به صفت زیبای گذشت و جوانمردی آراسته شده اند . به دلایل مختلف در ده های اخیر ، خیرین بزرگوار در سکوت و گمنامی کمکهای خود را به نیاز مندان اهدا می کنند. و این صفت نیکو نمود خارجی کمرنگی دارد. این عدم نمایش ایثار باعث شد عده ای فکر کنند همگرایی و کمک به هم نوع در این دیار مهربانی در حال افول است . 

مدتی است با کمک تعدادی از مهربانان و عزیزان شهر کرمانشاه صفت زیبای ایثار در حال نمایش علنی است . این کار زیبا ضمن تلطیف روح و روان اهدا کننده و در یافت کننده بهداشت روانی جامعه را افزایش و با عث همگرایی و درد آشنایی بیشتر مردم خواهد شد .
در چند نقطه شهر دیوار مهربانی بر پا شده و اقشار مختلف مردم البسه خود را برای اهدا به نیاز مندان در این دیوار ها می گذارند تا هر کس نیاز داشت بردارد . این کار خوب خوشبختانه رو به گسترش است و قرار است یخچال نگهداری خوراک نیز برای نیاز مندان بر پا شود . در چند روز اخیر مردم خیر در این مکان ها در حال توزیع غذای گرم هستند . شهرداری نیز در این خصوص قول های خوبی داده امید که با تقویت همگرایی مردم که بصورت خود جوش انجام شده است شاهد رفع کامل نیاز نیاز مندان باشیم .

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی