آقای شاه حسینی 5 میلیارد تومان اختصاصی به کرمانشاه برای کاهش آسیبهای اجتماعی کجا هزینه می شود؟

حیات غرب - به خاطر بی کفایتی برخی از مسولین  قبلی، متاسفانه استان محروم ،خاموش ،ساکت و بی کس کرمانشاه در بسیاری از حوزه ها آمار نگران کننده ای دارد . رشد آسیبهای اجتماعی به نقطه ای رسیده که نگاه تخصصی و جدی مسئولان را می طلبد .

 بیکاری رتبه اول را داشته و هم اکنون نیز علی رغم شعار های رازانی استاندار کرمانشاه مقام اول بیکاری در کشور بر پیشانی کرمانشاه نقش بسته واین بیکاری اساس بسیاری از معضلات و آسیبهای اجتماعی است .

 دولت برای کاهش و مبارزه با این آسیب های اجتماعی بودجه ای را به استان کرمانشاه اختصاص داده است .بر اساس تجربیات سنوات قبل ، اگر نظارت کامل ،دقیق و ارزیابی از نتایج طرح های پیشنهادی، بصورت علمی صورت نگیرد ، این هزینه ها ممکن است فقط در قالب آمارهای مکتوب زیبا بوده و در عمل نتیجه معکوس ویا ضعیفی داشته باشد .

عملکرد ونظارت عمومی بر برخی تشکلهای نور چشمی و کاسب مسلک که بجای کار واقعی در زمینه فعالیت حوزه خود ، بیشتر نگاه در آمد زایی به آسیبهای اجتماعی دارند ،باعث میشود بودجه های اختصاصی در مسیر اصلی و روشن قرار بگیرد .

نگاه به نتیجه طرح های قبلی می تواند در این زمینه راهنمای خوبی باشد .

در خصوص این بودجه تا کنون به تشکلهای مردم نهاد پاسخهای متضاد و متفاوتی داده شده .از جناب شاه حسینی بعنوان بالا ترین مرجع حقوقی در این زمینه ، انتظار داریم در این خصوص روشنگری نموده و نتایج ارزیابی خود را از عملکرد تشکلهایی که از گذشته بودجه ده ها میلیونی دریافت کرده اند را برای مردم روشن فرمایند .

از جناب آقای سیاوش  امیری معاونت محترم حوزه اجتماعی استانداری که ظاهرا تحصیلاتشان در زمینه علوم اجتماعی است ، در خواست داریم بفرمایند در زمینه کاهش آسیبهای اجتماعی ، تا کنون چه اقدام ملموس و قابل سنجشی را داشته اند ؟  

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی