مدیر کل امور زنان از کلینیک مددکاری همراز تقدیر نمود


حیات غرب -  در آستانه پایان سال و به پاس یکسال تلاش در زمینه کاهش آسیبهای اجتماعی در بخش زنان ،روز شنبه 21/12/95 سرکار خانم خسروی مدیر کل  دفتر زنان وخانواده استانداری به همراه کارشناس آن دفتر از کلینیک مددکاری اجتماعی همراز بازدید و با اهداء لوح تقدیر از خانم ماندانا جواهری مدیر کلینیک‌ مددکاری اجتماعی تقدیر بعمل آوردند .

خانم ماندانا جواهری مسئول انجمن مددکاران اجتماعی استان ، فعالین اجتماعی وچهره برتر محلی و ملی در ارایه خدمات مددکاری اجتماعی هستند . ایشان بارها  از سوی مقامات استانی و کشوری به پاس تلاش در جهت شکوفایی تشکلهای مردم نهاد و فعالیت در عرصه ی کاهش آسیبهای اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفته اند .

خانم خسروی در این دیدار ، اهمیت فعالیت زنان را در عرصه های اجتماعی وفعالیتهای جامعه پسند ضروری ومهم عنوان نمود وارزش جایگاه زن را در تحکیم وحفظ کانون خانواده و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بسیار اثر گذار دانستند.

ایشان در خصوص مشار کت تشکلهای مردم نهاد در جامعه گفتند : بیش از هر زمان مشارکت سمن های مردم نهاد وکلینیک های مددکاری اجتماعی ، با حضور مددکاران‌حرفه ایی ومتخصص را برای رسیدن به سلامت و رفاه اجتماعی پر اهمیت و ارزشمند می دانیم . تلاشهای خانم جواهری بعنوان یک بانوی تلاشگر در کمک به همنوعان وارایه برنامه های خوب ومتنوع آموزشی وبرگزاری کارگاه ها در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ، فعالیتهای اجتماع محور وتوانمند سازی محلات قابل تقدیر دانست .

در این دیدار خانم جواهری جایگاه عملگرا بودن مددکاران اجتماعی را در ارتقاء سواد اجتماعی و ایجاد تغییرات مطلوب در جامعه و آشنایی به حقوق شهروندی قابل توجه دانست  و خواستار اهمیت  وکمک در شناسایی این حرفه وکاربردی نمودن آن در جامعه شد . توجه به مدکاری به این دلیل اهمیت دارد که  آسیبها ومخصوصا اعتیاد به سمت زنانگی بودن تغییر جهت داده و این موضوع پیامدهای بدی را بدنبال دارد.   

خانم جواهری در خصوص فعالیت مشارکتی در این عرصه گفت :که اگر مددکاران کلینیک با من همراه نبودند وبه حرفه وکارشان اشراف نمی داشتند من هرگز به این افتخارات نایل نمی شدم واین فعالیتها قابل تقدیر نمی بود. بر خود لازم می بینم از پرسنل کلینیک تشکر کنم که همچون خانواده ام در کنار سختی های من صبوری کرده اند .

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی