معرفی سازمانهای مردم نهاددر شهرستانها / شهرستان هرسین

شهرستان هرسین با جمعیتی بالغ بر ۸۰هزار نفر در ۴۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمانشاه قرار دارد . این شهرستان دارای دو بخش بیستون و مرکزی و۴دهستان است.

شهرستان هرسین  ۸ سمن فعال دارد وتعدادی نیز در حال تاسیس هستند.حوزه فعالیت آنها فرهنگی و اجتماعی ،پیشگیری از آسیبهای اجتماعی از جمله اعتیاد ،طلاق و خودکشی  میباشد که با فرمانداری همکاری خوبی دارند . بطوریکه در دوسال اخیر خیلی از کارگاههای آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی توسط این سمنها برای اهالی شهرستان با همکاری استانداری برگزار گردیده است

فرمانداری براساس دستو رالعمل شورای  حمایت و توسعه ، ضمن نظارت بر فعالیت سمنها در جلسات مختلف،  کلیه مشکلات آنها را بررسی نموده و در کارگروه های تخصصی از نظرات آنها استفاده می شود .

با توجه به شرایط ویژه شهرستان هرسین انتظار می رود استانداری حمایتهای لازم را برای بهبود وضعیت سمنها در قالب  اعتبارات کافی اختصاص دهد

فرماندار شهرستان هموار ه در رشد و توسعه و گسترش سمن ها تاکید داشته و بر این باور است که فعالیت سمن ها و سازمانهای مردم نهاد میتواند در رشد و تو سعه شهرستان  تاثیر مستقیم داشته باشد. البته این کار با حمایت فرمانداری و استانداری و سایر ادارات ذی ربط عملی تر خواهد بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی