رنجبر سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری: مسائل اجتماعی استان کرمانشاه نیازمند نگاه ملی است

حیات غرب :سرپرست دفتر امور اجتماعی وفرهنگی استانداری کرمانشاه با اشاره به عقب ماندگی چند دهه‌ای استان کرمانشاه به واسطه جنگ تحمیلی و مشکلات عدیده ای که از این رهگذر برای استان ایجاد شده، اظهار داشت: نبود زیرساخت ها و کارخانه ها و بنگاه های اقتصادی متناسب با رشد جمعیت استان در سه دهه گذشته و حجم عظیمی از مشکلات و آسیب های اجتماعی که گریبانگیر این استان می باشد بر لزوم تغییر نگاه از مرکز به پیرامون و ویژه دیده شدن استان کرمانشاه به عنوان یک استان مرزی تاکید دارد.

جلسه بررسی "اجرای برنامه های طرح تقسیم کارملی برای کنترل وکاهش آسیب‌های اجتماعی" در محل سالن جلسات شهید قلیوند استانداری و با حضور پور احمد نژاد مدیر ارزیابی و متولی زاده از همکاران سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و همچنین مسئولین دستگاه‌های دولتی بهره‌مند از" اعتبارات کنترل وکاهش آسیب‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور" برگزار گردید.

در این جلسه فضل‌الله رنجبر از مدیران وزارت کشور درخواست کرد که کرمانشاه را در برنامه ریزی‌های توسعه محور و تخصیص اعتبارات بخصوص در حوزه کنترل و کاهش آسیب ها به صورت ویژه ببینند.

پور احمد نژاد مدیر ارزیابی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور نیز با تشریح شرایط فرهنگی و اجتماعی استان کرمانشاه و بیان اینکه این استان در طول 8 سال دفاع مقدس رشادت های بسیاری را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرده، بر لزوم تعامل و همکاری همه دستگاه‌های استانی و متولیان امر برای یک تغییر اساسی و مشهود تاکید کرد.

وی با اشاره به ورود و دستور اکید مقام معظم رهبری و نگاه ویژه دولت سیزدهم به مسائل اجتماعی، تصریح کرد: همه شرایط برای اصلاح و حرکت رو به جلو در ابعاد اجتماعی و فرهنگی مهیا می باشد متولیان امر و دستگاه هایی که از اعتبارات اجتماعی استفاده می کنند باید با حساسیت ویژه بر تمامی مراحل هزینه کرد این اعتبارات نظارت داشته داشته باشند.

در ادامه عملکرد دستگاه‌های دولتی ذیربط در "طرح تقسیم کار ملی طی سال های 1399 و1400"از سوی مدیران سازمان امور اجتماعی وزارت کشورمورد بررسی وارزیابی قرار گرفت  ومقرر گردید دستگاه های اجرایی مذکور مدارک ومستندات اجرای برنامه های مذکور را تامورخ 2/9/1401 به مدیر ارزیابی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور تحویل نمایند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی