بازدید مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان از مرکز جمعیت افرای سبز

حیات غرب - مرتضی کامل نواب مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان در حاشیه پنجمین رویداد همنا که در کرمانشاه برگزار شد از مرکز جمعیت افرای سبز بازدید کرد.

  دکتر کامل نواب در بازدید از مرکز جمعیت افرای سبز ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین ظرفیت های عظیم مردمی در کشور گفت: من غبطه می خورم به یکایک شما عزیزان در موسسه افرای سبز که اینچنین دلسوزانه و مشتاق توان خود را در جهت خدمت به خلق و آبادانی کشور گذاشته اید.
موسسه افرای سبز از سازمان های مردم نهاد فعال کشور است و از جمله فعالیت های آن راه اندازی مرکز توانمندسازی، بهزیستی و کارآفرینی اجتماعی نوجوانان و جوانان جمعیت افرای سبز است که هم اکنون با همکاری معاونت جوانان و دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان با حمایت یونیسف ایران در کرمانشاه مشغول به فعالیت است.
از دیگر فعالیت های این موسسه می توان به راه اندازی مرکز سلامت و توانمندسازی نوجوانان دختر و کلینیک سیار کنترل ایدز اشاره کرد که دکتر کامل نواب امروز از این مراکز نیز دیدار داشت.
در این بازدید علاوه بر مدیر کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان، مسئولین استان و جمعی از سازمان‌های مردم‌نهاد نیز حضور داشتند و در جلسه‌ای به بحث و تبادل نظر در زمینه فعالیت‌های مرتبط پرداختند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی