مقاله ها

بزرگراه هرسین- پلیس‌راه ایمن سازی شد

فرماندار هرسین گفت: با توجه به پیگیری ها و مصوبه سفر استاندار محترم به شهرستان هرسین نیوجرسی گذاری بخشی از بزرگراه هرسین - پلیس راه بطول یک کیلومتر به پایان رسید.

ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اعلام این خبر افزود: با اجرای این مصوبه فاز اول نیوجرسی گذاری در حد فاصل شرکت جهانفولاد غرب تا روستای چغاکبود به اتمام رسید و چهار مسیر دسترسی تردد غیر قانونی به بزرگراه نیز مسدود شد.

ایتوندی تصریح کرد: رکود پروژه مذکور بعلت نبود اعتبار باعث ایجاد ۴ تقاطع و مسیر غیر قانونی در بزرگراه شده بود که خوشبختانه با ادامه پروژه و نیوجرسی گذاری، این مسیرها مسدود و ایمن سازی های لازم نیز صورت گرفت.  

وی از مهمترین دستاوردهای این پروژه را تحقق مطالبه مردم و بویژه اهالی روستای چغاکبود دانست که علاوه بر جلوگیری از وقوع تصادفات‌ جاده ای، افزایش ایمنی در این مسیر را بدنبال خواهد داشت.

ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه علاوه بر بررسی مصوبات جلسات گذشته خواستار ایمن سازی، نوسازی علائم و حذف نقاط حادثه خیز در مسیرهای بزرگراهی، شهری و روستایی شد.

ایتوندی تصریح کرد : با توجه به در پیش بودن سال جدید کلیه مسیرهای منتهی به مناطق هدف گردشگری و زیارتی در صورت نیاز می بایست ساماندهی شوند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی